Αξίζει να επενδύσετε στο Instagram;
Η παρουσία στο Instagram επιχειρήσεων & brands που στοχεύουν σε καταναλωτές είναι πλέον απαραίτητη. Το Instagram γνώρισε εντυπωσιακή παγκόσμια ανάπτυξη μετά την απόκτησή του από το Facebook το 2012 και υπήρξε μια τεράστια ιστορία επιτυχίας.
Χρήστες στο Instagram. Γνωρίστε τους!
Ποιοι είναι στατιστικά οι χρήστες του Instagram; Είναι το κοινό (buyer personas) που στοχεύει η επιχείρησή σας; Σύμφωνα με στοιχεία του Hootsuite για το 2020:
- Το Instagram έχει ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση. Αυτό κάνει το Instagram το δεύτερο πιο δημοφιλή, παραδοσιακό social media στα πλαίσια ενεργών χρηστών, μετά το Facebook! Σε σχέση με τα υπόλοιπα social media, το Instagram κατέχει την 5η θέση μετά το Facebook, YouTube, Whatsapp, FB Messenger και WeChat.
- Οι χρήστες είναι 52% γυναίκες και 48% άνδρες.
- Το 63% των χρηστών συνδέονται στο Instagram το ελάχιστο 1 φορά τη μέρα.
- Οι χρήστες «ξοδεύουν» κατά μέσο όρο 28 λεπτά τη μέρα στο Instagram.
- 200 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται τουλάχιστον ένα εταιρικό προφίλ τη μέρα.
- 500 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Instagram stories κάθε μέρα.
- Η δυναμική του Instagram στο κοινό στο οποίο μπορεί να φτάσει η διαφήμιση είναι 849,3 εκατ. χρήστες.
- Το 1/3 των περισσότερων προβεβλημένων Stories είναι από αυτά των επιχειρήσεων.
- Το 75,3% των Αμερικανικών επιχειρήσεων θα χρησιμοποιούν το Instagram το 2020.
- Τα Brands δημοσιεύουν κατά μέσο όρο 2,5 Stories την εβδομάδα.
- Το Instragram είναι αρκετά δημοφιλές μέσο στους νέους στην Αμερική. Οι διαφημίσεις στο Instagram μπορούν να προσεγγίσουν ένα νεαρό κοινό 52,9 εκατ. χρηστών μεταξύ 13-17.
- 130 εκατομμύρια χρήστες κλικάρουν δημοσιεύσεις που σχετίζονται με αγορές κάθε μήνα. Οι αναρτήσεις Shopping εξακολουθούν να είναι μια σχετικά νέα δυνατότητα στο Instagram και η ακόμη πιο πρόσφατη δυνατότητα αγοράς επιτρέπει την αγορά προϊόντων χωρίς καν οι χρήστες να εγκαταλείπουν τη σελίδα του Instagram.
Περιεχόμενο: Ποιο το content του Instagram;
Στο Instagram κλέβει την παράσταση το video, η φωτογραφία και τα stories! Δημιουργήστε περιεχόμενο με σταθερή συχνότητα και προσπαθήστε να ανεβάζετε υλικό Lifestyle που να ανταποκρίνεται στο χαρακτήρα της επιχείρησής σας.
5 tips για δημοσιεύσεις στο Instagram:
Tip 1: Δημοσιεύστε περιεχόμενο με έναν σταθερό ρυθμό. Προσπαθήστε να διατηρήσετε τη συχνότητα των δημοσιεύσεων αλλά μην βομβαρδίσετε τους χρήστες με πάρα πολλές δημοσιεύσεις.
Tip 2: Προσπαθήστε να διατηρήσετε μια ταυτότητα στις δημοσιεύσεις σας, δημιουργήστε ένα στυλ και πορευθείτε με αυτό. Ανεβάστε υλικό από την καθημερινότητα της εργασίας σας.
Tip 3: Γράψτε σωστά Captions – λεζάντες που συνοδεύουν τις δημοσιεύσεις σας. Περάστε το μήνυμα που θέλετε στους χρήστες, χρησιμοποιήστε #hastags, emojis, κάντε @mention κάποιους ανθρώπους και προκαλέστε το κοινό να αλληλεπιδράσει μαζί σας.
Tip 4: Δημιούργησε Album με φωτογραφίες και video σε κάθε δημοσίευση. Έχεις τη δυνατότητα να ανεβάσεις παράλληλα περισσότερες από μια φωτογραφίες. Έτσι θα απογειώσεις το ενδιαφέρον και το engagement των χρηστών.
Tip 5: Δημιούργησε Instagram Stories. Αποτελεί τον πιο ωραίο τρόπο να αυξήσεις το ενδιαφέρον των χρηστών. Το Instagram έχει φροντίσει να σου δώσει τρελές δυνατότητες για να δημοσιεύεις υπέροχα Stories εντελώς δωρεάν!
Διαφημίσεις – Instagram Ads.
Κάθε brand μπορεί να διαφημίσει τις δημοσιεύσεις και τα Stories του για να έχει μεγαλύτερη απήχηση στους χρήστες του Instagram. Η διαφήμιση αυτή μπορεί να περιλαμβάνει ένα call-to-action πλήκτρο για αύξηση της επισκεψιμότητας ή του conversation rate.
Οι διαφημίσεις δίνουν την ευκαιρία να δημιουργήσετε ολοκληρωμένες καμπάνιες για το κοινό σας, να ενισχύσετε αποτελεσματικότερα την αναγνωρισιμότητα του brands σας και να αυξήσετε ταυτόχρονα τις πωλήσεις σας.
Οι διαφημίσεις μας μπορούν να έχουν μια από τις παρακάτω μορφές:
- Stories ads
- Photo ads
- Video ads
- Carousel ads
- Collection ads
- Explore ads
- IGTV ads
- Instagram Shopping ads
Κάθε τύπος διαφήμισης λειτουργεί έχει διαφορετικό στόχο και οδηγεί σε διάφορες δράσεις από το κοινό (απλή επισκεψιμότητα, αγορά κ.α.).
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε το στόχο σας πριν επιλέξετε το είδος της διαφήμισης. Ποιος είναι ο στόχος σας; Θέλετε αναγνωρισιμότητα, αύξηση της επισκεψιμότητας, αγορά προϊόντων;
Ποιο το κόστος προβολής στο Instagram;
Αναφορικά με το κόστος των διαφημίσεων στο Instagram, δεν υπάρχει μια απάντηση. Οι παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος των διαφημίσεων στο Instagram περιλαμβάνουν:
- στόχευση
- τοποθέτηση της διαφήμισης
- τύπος διαφήμισης
- χρόνος προβολής
Μπορείτε ωστόσο να ελέγχετε το κόστος των διαφημίσεων στο Instagram, ορίζοντας ένα όριο δαπανών για κάθε καμπάνια, έναν ημερήσιο προϋπολογισμό. Πόσα θέλετε να ξοδέψετε ή πόσα είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε ανά αποτέλεσμα;
Ποια τα οφέλη παρουσίας σας στο Instagram;
Αυτή η social media πλατφόρμα είναι το πιο αποδοτικό μέσο για εταιρίες με εντυπωσιακό οπτικό περιεχόμενο. Η πλατφόρμα αυτή είναι αδιαμφισβήτητα μια τεράστια, συνεχώς αναπτυσσόμενη κοινότητα.
Σε σχέση με άλλες πλατφόρμες για Social Media Marketing, το Instagram έχει ως πλεονέκτημα τη διασύνδεσή του με το Facebook, και έτσι είναι πιο εύκολο να στοχεύσετε το κοινό σας με βάση τα δεδομένα του Facebook.
Ακόμη, η δυνατότητα που δίνει το Instagram στις εταιρίες να διαφημίζουν τα brands τους είναι ένας άλλος λόγος για να φτάσουν αποτελεσματικά στο κοινό τους και να επιτύχουν τους στόχους τους. Οι διαφημίσεις στο Instagram είναι πλήρως ενσωματωμένες με τις Facebook διαφημίσεις, ώστε να έχετε τα οφέλη των κορυφαίων επιλογών προσαρμογής καμπάνιας του Facebook, της διαφορετικής μορφοποίησης και των διαφόρων δυνατοτήτων στόχευσης σε συνδυασμό με την υψηλή αφοσίωση του Instagram.
Ο δείκτης αλληλεπίδρασης στο Instagram είναι υψηλότερος από το δείκτη αλληλεπίδρασης σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα, ειδικά για σκοπούς αγοράς. Εφόσον το προϊόν σας είναι οπτικά ελκυστικό, θα μπορούσατε να αυξήσετε τις πωλήσεις του. Σύμφωνα με το Yotpo, είναι 58x φορές περισσότερο πιθανό να αλληλεπιδράσει κάποιος χρήστης με το περιεχόμενο στο Instagram σε σχέση με το Facebook, και 120x φορές περισσότερο πιθανό να αλληλεπιδράσει κάποιος χρήστης με το περιεχόμενο στο Instagram σε σχέση με το Twitter. Ακόμη, η ανάκληση μιας διαφήμισης στη μνήμη στο Instagram είναι 2.8x φορές υψηλότερη από άλλα social networks. Στο Instagram είναι πιθανό να κάνουν κλικ, like, αλλά και να θυμούνται τη διαφήμιση!
Αναφορικά με τα αποτελέσματα, το Instagram δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα. Μετράει απευθείας την αναγνωρισιμότητα & απήχηση αντί για likes & comments. Είναι αποτελεσματικό και λιγότερο χρονοβόρο από άλλα μέσα στο διαδίκτυο.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το Instagram; Επικοινωνήστε μαζί μας!
Πηγές: