Branding: Τι είναι και γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας;

Brand, branding, brand name, brand identity, brand positioning, brand equity, brand…brand…brand…

Ορολογίες που ακούμε συχνά και είναι η ουσία και η καρδιά της κάθε επιχείρησης. H ιδέα του branding δεν είναι καθόλου καινούργια. Ωστόσο, σήμερα την αντιλαμβανόμαστε σαν την ταυτότητα, την αντίληψη, την εικόνα που έχει ο καταναλωτής για μια μάρκα, τι συνειρμούς κάνει και τι νιώθει όταν ακούσει το brand – name της επιχείρησής σας.

Μπορεί να προσδιοριστεί απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Ποια είναι η πρόταση αξίας, το όραμα και η φιλοσοφία της επιχείρησής σας;
  • Ποιο είναι το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σας;
  • Ποιο είναι το ύφος σας;
  • Πως παρουσιάζετε την επιχείρηση σας;
  • Πως αναγνωρίζουν και τι συναισθήματα προκαλεί στους πελάτες σας το Brand σας;

«Ένα brand αποτελείται από ένα όνομα, σχέδιο, σύμβολο ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό τακτοποιεί τη μοναδικότητα ενός αγαθού ή υπηρεσιών σε σχέση με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές» (American Marketing Association).

Στην ουσία αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο η επιχείρηση επικοινωνεί την οντότητα της, την αντίληψη, αίσθηση, εικόνα που δίνει, τις αξίες και το λόγο που έχει δημιουργηθεί. Είναι η ταυτότητα και τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν μια εταιρεία και ένα brand από ένα άλλο, αυτό που μένει στο μυαλό του καταναλωτή όταν ακούει το όνομα της εταιρείας, η ιστορία που αντιπροσωπεύει. Είναι αυτό που θα τους κάνει να ξεχωρίσουν τη δική σας μάρκα ανάμεσα σε άλλες, να πιστέψουν σε εσάς, τη δική σας ιδέα, τη δική σας ιστορία και πρόταση.
Η επιτυχία του branding έγκειται στο να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο και απομνημονεύσιμο!

Ποια είναι η αξία του branding για μια επιχείρηση;

  • Είναι η ταυτότητα της εταιρείας σας.
  • Είναι η άυλη αξία της εταιρείας.
  • Ανάδειξη ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.
  • Βοηθάει στην ανάπτυξη της επιχείρησης σας.
  • Αυξάνει την πιστότητα των πελατών.
  • Δημιουργεί θετική αντίληψη.
  • Διαμορφώνει ξεκάθαρη στάση στην αγορά δραστηριοποίησης.

 

Branding είναι η επιλογή μίας συγκεκριμένης στρατηγικής, το όραμα, οι αξίες και η φήμη που δημιουργείται γύρω από το brand της επιχείρησής σας. Είναι το άυλο περιουσιακό στοιχείο κάθε εταιρείας. Κάθε βήμα της επιχείρησης μπορεί να χρειάζεται branding είτε πρόκειται για νέο ξεκίνημα, νέο προϊόν, ανανέωση της υπάρχουσας ταυτότητάς μας.

Θέλετε προσφορά για Branding;

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!