Πως το Social Media Marketing θα βοηθήσει την επιχείρησή μου;
Social Media Marketing ή προώθηση ή μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους τρόπους Digital Marketing. Αφορά τις ενέργειες που γίνονται στα κοινωνικά δίκτυα, οι οποίες αποσκοπούν στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών επιχειρήσεων. Οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου περίπου το 75% χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν ευρέως γνωστά τα χόμπυ, τις συνήθειες, που αποτελεί πηγή ενημέρωσης και στοχευμένης προσέγγισης των χρηστών. Το Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn και άλλα μέσα αποτελούν σημαντικά εργαλεία για την εφαρμογή της πιο πετυχημένης και στοχευμένης στρατηγικής για κάθε επιχείρησή.
Τα Social Media είναι η μεγάλη «δύναμη» στον σύγχρονο κόσμο!
Η αύξηση της χρήσης των Social Media στον επαγγελματικό χώρο είναι ραγδαία. Ακόμη και εάν πρόκειται για μια μικρή η μεσαία επιχείρηση, τα αποτελέσματα που μπορούν να έρθουν από τη Social Media διαφήμιση είναι σημαντικά.
Το 91% των επιχειρήσεων παγκοσμίως χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το 81% όλων των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων χρησιμοποιούν περισσότερες κοινωνικές πλατφόρμες.
Ποια είναι τα Social Media στα οποία η επιχείρηση μπορεί να έχει παρουσία;
Επιλέγουμε ανάμεσα στα πιο διαδεδομένα κοινωνικά δίκτυα και με βάση τη φύση της κάθε εταιρείας:

TikTok
Ποια η διαδικασία που ακολουθούμε;
Στη “The Ads” ξεκινάμε από το χτίσιμο των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης μέχρι τη δημιουργία στοχευμένων κοινών, καμπάνιες και μέτρηση των αποτελεσμάτων.
Βήμα 1. Στήσιμο και διαμόρφωση σελίδας.
Διαμορφώνουμε τις σελίδες που κρίνονται πιο απαραίτητες και αποδοτικές για κάθε εταιρεία. Δημιουργούμε το Pixel στις περιπτώσεις Facebook pages, τα Facebook Messenger Bots, Προϊοντικούς καταλόγους (Product Catalogue).
Βήμα 2. Επιλογή και δημιουργία κοινών.
Στο στάδιο αυτό είναι σημαντικό να μελετήσουμε που θέλουμε να απευθυνθούμε με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, την τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα, τις συμπεριφορές των χρηστών. Θα δημιουργήσουμε core, custom ή lookalike audiences.
Βήμα 3. Επιλογή στόχου διαφήμισης.
Είναι σημαντικό να επιλέξουμε το στόχο για τη διαφήμιση μας. Θέλουμε να χτίσουμε brand awareness, να αυξήσουμε το traffic και το engagement των χρηστών ή να κάνουμε μετατροπές στέλνοντας τους χρήστες στο ηλεκτρονικό κατάστημα;
Βήμα 4. Διαχείριση Budget.
Είναι σημαντικό μια διαφημιστική καμπάνια να στηθεί με βάση το διαθέσιμο budget. Συμφωνώντας από κοινού και με βάση τα αποτελέσματα που θέλουμε να επιτύχουμε, είμαστε υπεύθυνοι για τη σωστή διαχείριση του budget σας!
Βήμα 5. Επιλογή διαφήμισης & σχεδιασμός.
Επιλέγουμε τον τρόπο και το εργαλείο της διαφήμισης μέσω απλής φωτογραφίας, video, carousel, collection, βρίσκουμε την ιδέα, δημιουργούμε το content, σχεδιάζουμε γραφιστικό και κάνουμε την ανάρτησή σας.
Βήμα 6. Ανάλυση δεδομένων & Reporting.
Καταρτίζουμε μηνιαία report μέτρησης της αποτελεσματικότητας της σελίδας και των διαφημίσεων με ανάλυση ποιοτικών και ποσοτικών δεικτών. Μετράμε τα αποτελέσματα για να βελτιστοποιούμε τις στρατηγικές μας.
Καθημερινά. Πρακτικές που εφαρμόζονται στη σελίδα.
Διαχειριζόμαστε τη σελίδα σας, αναλαμβάνουμε τον τακτικό έλεγχο για σχόλια στις δημοσιεύσεις μας, απαντάμε σε πιθανές ερωτήσεις και διατηρούμε την επικοινωνία με τους πελάτες και υποψήφιους πελάτες.