Direct Marketing ή Άμεσο Marketing ή Email & SMS Marketing, τι είναι και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας;
Το Direct Marketing ή Άμεσο Marketing είναι μία ξεχωριστή και αποδοτική υποκατηγορία του Μάρκετινγκ. Το Direct Marketing χτίζει επάνω στη διαπροσωπική σχέση μεταξύ επιχείρησης και πελάτη ή καταναλωτή και δημιουργεί ένα κανάλι επικοινωνίας με δυνατότητα καταγραφής και μέτρησης των αποτελεσμάτων. Δίνει τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον πελάτη, διατήρησης σταθερής σχέσης, είναι ένα εργαλείο ταχύτερης επικοινωνίας και μέτρησης της απόδοσης.
Η εταιρείας σας μέσω του Direct Marketing μπορεί να επικοινωνεί τους καταλόγους της, τα νέα, τις προσφορές, νέα προϊόντα στο ευρύ πελατειακό ή καταναλωτικό κοινό, άμεσα, αποτελεσματικά και σε χαμηλό κόστος. Το Direct ή Άμεσο Marketing διαφημίζει άμεσα στους πελάτες δημιουργώντας μια άμεση πώληση.
Μέσα του Direct ή Άμεσου Marketing είναι:
E-mail Marketing (Αποστολή E-mail)
Πρόκειται για Emails σχεδιασμένα ανάλογα με τις ανάγκες κάθε εταιρείας, τα οποία αποστέλλονται στη λίστα των πελατών και καταναλωτών για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να δημιουργείται επικοινωνία και αλληλεπίδραση και συνεχής ενημέρωση.
Mobile Marketing (Αποστολή SMS)
Πρόκειται για τη μαζική κοινοποίηση προωθητικών ενεργειών μέσω τηλεφωνικών μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα με στόχο να ενημερώσουν για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Για ποιους είναι σημαντικό το Άμεσο Marketing;
Το Άμεσο Marketing είναι σημαντικό για όλες τις εταιρείες. Είτε διαθέτετε Κατάστημα Λιανικής, E-shop, είτε είστε Ελεύθερος Επαγγελματίας, γιατρός, δικηγόρος, μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις προωθητικές και ενημερωτικές σας καμπάνιες, τις αποστολές ευχών και οποιοδήποτε άλλου μηνύματος γρήγορα, εύκολα και με χαμηλό κόστος.
Γιατί είναι σημαντικό το Άμεσο Marketing;
Σύμφωνα με έρευνες που διεξάγονται στο χώρο των πωλήσεων, οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές, δεν αγοράζουν την πρώτη φορά. Ένα απλό μήνυμα, μια υπενθύμιση ότι εσείς και η επιχείρησή σας είναι εκεί, ίσως είναι το μόνο που χρειάζεται για να ξεκινήσει η διαδικασία πώλησης.
Άρα κάνουμε follow up όσο πιο συχνά και όσο πιο καλά μπορούμε!
H “The Ads” μπορεί να σχεδιάσει την καμπάνια, το newsletter, το contect και να επιλέξει το κατάλληλο μέσο άμεσης διαφήμισης ανάλογα με την εταιρεία σας. Υπάρχει πλήρες reporting για τα αποτελέσματα της κάθε καμπάνιας με στατιστικά και ενέργειες που είναι αποτελεσματικές προς επανάληψη.