Διαφήμιση Google Ads, τι είναι και πως βοηθάει στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας!

Google Ads είναι η διαδικτυακή πλατφόρμα διαφημίσεων της Google, όπου μια επιχείρηση μπορεί να προβάλλει το διαφημιστικό της μήνυμα.

Ποια είδη διαφημίσεων υπάρχουν;

1. Search campaigns | Η διαφήμισή σας εμφανίζεται σαν κείμενο στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google.

Οι καμπάνιες αναζήτησης (Search Campaings) σάς επιτρέπουν να προσεγγίζετε άτομα ενώ αναζητούν στο Google τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Είναι εξαιρετικό για την αύξηση των πωλήσεων, των δυνητικών πελατών ή της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας, καθώς μπορείτε να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε πελάτες που αναζητούν ενεργά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

2. Display campaigns | Εικόνες σε ιστοσελίδες και apps.

Οι καμπάνιες προβολής (Display Campaings) σάς επιτρέπουν να προσεγγίζετε άτομα με οπτικά ελκυστικές διαφημίσεις καθώς περιηγούνται σε εκατομμύρια ιστότοπους και εφαρμογές. Το Display είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επεκτείνετε την προσέγγιση χρηστών των καμπανιών αναζήτησης σε άλλα μέρη του ιστού.

Η διαφήμιση με Display σάς επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε διαφημίσεις επαναληπτικού μάρκετινγκ (Remarketing) σε νέους και υπάρχοντες πελάτες.

3. Video campaigns | Διαφημίσεις Video στο YouTube.

Οι καμπάνιες βίντεο (Video Campaigns) σάς επιτρέπουν να προβάλλετε διαφημίσεις βίντεο στο YouTube και σε άλλους ιστότοπους.

Ορισμένοι τύποι video ads μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε την αναγνωρισημότητα της επωνυμίας σας. Άλλοι έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν τις μετατροπές ή να κάνουν τους ανθρώπους να κάνουν αγορές στον ιστότοπό σας.

4. Shopping campaigns | Καταχωρίσεις προϊόντων στο Google.

Οι καμπάνιες Αγορών (Shopping campaigns) είναι ιδανικές εάν απευθύνεστε στον τελικό καταναλωτή, δηλαδή αν στόχος σας είναι η λιανική πώληση. Οι διαφημίσεις Αγορών εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και στην καρτέλα Αγορές Google.

5. App campaigns | Διαφήμιση εφαρμογής σε πολλά κανάλια προώθησης.

Οι καμπάνιες εφαρμογών (App campaigns) σάς βοηθούν να βρείτε νέους χρήστες για την εφαρμογή σας, διαφημίζοντάς την στις μεγαλύτερες ιδιοκτησίες της Google όπως η Αναζήτηση, το Google Play, το YouTube, το Discover στην Αναζήτηση Google και το Δίκτυο εμφάνισης Google. Απλώς προσθέστε μερικές γραμμές κειμένου, μια προσφορά, ορισμένα στοιχεία και τα υπόλοιπα βελτιστοποιούνται για να βοηθήσουν τους χρήστες σας να σας βρουν.

6. Local campaigns | Διαφήμιση του τοπικού σας καταστήματος σε πολλά κανάλια.

Οι τοπικές καμπάνιες (Local Campaings) σάς βοηθούν να φέρετε άτομα στα φυσικά καταστήματα και τους χώρους σας. Οι διαφημίσεις σας θα βελτιστοποιηθούν αυτόματα ώστε να εμφανίζονται σε αναζήτηση, προβολή, χάρτες Google και YouTube.

Γιατί να διαφημιστείτε μέσω της Google;

  • Είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως.
  • Επιτρέπει στοχευμένη προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων.
  • Εμφανίζεστε στα πρώτα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης.
  • Δίνει τη δυνατότητα για μετρήσιμα αποτελέσματα με βάση την επένδυση σας (ROI -Return on Investement).
  • Φέρνει άμεσα αποτελέσματα.
  • Μεγάλο traffic επισκεπτών και δυνητικών πελατών.
  • Χαμηλό κόστος ανά αποτέλεσμα.

Ποια η διαδικασία που ακολουθούμε;

Βήμα 1. Δημιουργία λογαριασμού στο Google adwords, σύνδεση Google Tag Manager & διασύνδεση Google Ads με Analytics.
Βήμα 2. Ερευνούμε το ανταγωνιστικό περιβάλλον, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε την επιχείρηση σας να ξεχωρίσει.
Βήμα 3. Θέτουμε στόχους και κοινά.
Βήμα 4. Επιλέγουμε λέξεις – κλειδιά. Στόχος μας είναι η εύρεση των κατάλληλων Keywords, που σχετίζονται με τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες σας.
Βήμα 5. Δημιουργία Content – συγγραφή διαφημιστικού κειμένου, δημιουργία εικόνας, video, σχεδιασμός landing pages.
Βήμα 6. Στήσιμο καμπάνιας.
Βήμα 7. Συμφωνούμε στο Διαφημιστικό Budget με βάση τα αποτελέσματα που θέλουμε.
Βήμα 8. Remarketing. Εμφανίζουμε τις διαφημίσεις μας σε ανθρώπους που έχουν ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον τους με την επίσκεψη στο site, έχουν δείξει ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσίας μας ακόμα και αν αυτοί δεν έχουν κάνει κάποιου είδους μετατροπή (conversion).
Βήμα 9. Βελτιστοποίηση μέσω του συνεχούς ελέγχου.
Βήμα 10. Tracking – Reporting. Παρακολουθούμε τα αποτελέσματα και τις μετατροπές (conversions) των διαφημίσεων μας.

Στόχος μας το αποτέλεσμα! Να μετατρέψουμε τον απλό επισκέπτη σε lead και συνεπώς την αύξηση του κέρδους των επιχειρήσεων.

 

Στόχοι & Κοινά

Λέξεις – Κλειδιά

Στήσιμο Καμπάνιας


Διαφημιστικό Budget

Remarketing

Βελτιστοποίηση


Tracking - Reporting

Θέλετε προσφορά για Διαφήμιση Google Ads;

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!