Διαφήμιση στο Facebook: Tips για να στοχεύσετε νέους γονείς στις διαφημίσεις του Facebook

Το Facebook αποτελεί ένα από τα πλέον αποτελεσματικά μέσα διαφήμισης για επιχειρήσεις που εμπορεύονται προϊόντα για παιδιά. Στο άρθρο που ακολουθεί (χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά) μπορείτε να ανακαλύψετε πως μπορείτε με διαφήμιση στο Facebook να στοχεύσετε σωστά νέους γονείς και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

 

Διαφημίσεις του Facebook

Διαφήμιση στο Facebook για βρεφικά προϊόντα – στόχευση σε έγκυες 

Έστω ότι θέλετε να πουλήσετε παιδικές κούνιες και θέλετε να στοχεύσετε σε έγκυες γυναίκες στο Facebook. Πρώτα θα ορίζατε τα δημογραφικά στοιχεία κι έπειτα πιο συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, γυναίκες που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον σε περιοδικά για εγκύους ή γυμναστική για εγκύους. Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε σε γυναίκες που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για brands μητρότητας. Επίσης, δεδομένου ότι οι κούνιες μωρών μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, καλό θα ήταν να στοχεύσετε σε first-time μητέρες. Αυτό μπορεί να γίνει αποκλείοντας άλλα δημογραφικά στοιχεία, όπως γονείς με παιδιά μεγάλων ηλικιών.

Σκεφτείτε σαν γονιός

Για να στοχεύσετε τους γονείς που επιθυμείτε για κοινό σας θα πρέπει να σκεφτείτε όπως εκείνοι. Ποιο θα ήταν το κίνητρό τους να αγοράσουν το προϊόν σας; Πρέπει να γνωρίζετε το προφίλ τους, τα γούστα τους, τι τους αρέσει και να ορίσετε αυτά τα ενδιαφέροντα στο κοινό των διαφημίσεων του Facebook.

Επίσης, πρέπει να γνωρίζετε τι συνήθειες μπορεί να έχουν οι εν δυνάμει πελάτες σας. Ψωνίζουν σε μεγάλα καταστήματα με βρεφικά είδη επειδή είναι βολικά; Τότε σκεφτείτε τι άλλα προϊόντα ή ποιες μάρκες θα προτιμούσαν να επιλέξουν.

Ψωνίζουν βρεφικά ρούχα φτιαγμένα από οργανικό βαμβάκι γιατί νοιάζονται για τη προστασία του περιβάλλοντος και την υγεία του μωρού τους; Τότε ποιες άλλες μάρκες θα μπορούσαν να αγοράσουν για να μειώσουν το δικό του αποτύπωμα άνθρακα;

Μήπως ψωνίζουν από το Old Navy λόγω χαμηλών τιμών; Τότε ποια άλλα brands έχουν παρόμοιες ανταγωνιστικές τιμές; Ψωνίζουν από μια μικρή μπουτίκ επειδή θέλουν τα πιο τρέντυ σχέδια ρούχων για τα μωρά τους; Γενικά, θα βρείτε τους ιδανικούς πελάτες, μαθαίνοντας τι κάνουν, τι αγοράζουν και γιατί.

Τρόποι με τους οποίους μπορείτε να στοχεύσετε σε νέους γονείς

Αρχικά, μπορείτε να προσδιορίσετε το φύλο και την ηλικία. Αν για παράδειγμα θέλετε να στοχεύσετε τη διαφήμιση σας σε νέες μητέρες, αποκλείστε τους άντρες και ορίστε ηλικία μεταξύ 20 και 35 χρονών. Έπειτα, εάν θέλετε να προσδιορίσετε το κοινό σας με περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να επιλέξετε τα εξής:

Δημογραφικά > Γονείς > Γονείς παιδιών 0-12μηνών

Ή μπορείτε να στοχεύσετε γονείς με βάση γενικά ενδιαφέροντα που έχουν σχέση με οικογένεια, για παράδειγμα παιδικά παιχνίδια, παιδικό ρουχισμό, προσχολικά, κτλ. Αν θέλετε να “στενέψετε” ακόμα περισσότερο το κοινό σας, μπορείτε να επιλέξετε στα ενδιαφέροντα συγκεκριμένα brands, τα προϊόντα των οποίων μοιάζουν με τα δικά σας, για παράδειγμα:

Ενδιαφέροντα > Nordstrom

Ενδιαφέροντα > Buy Buy Baby

Επιλέγοντας ένα δεύτερο ενδιαφέρον και κάνοντας το κοινό σας πιο συγκεκριμένο, το Facebook θα κοιτάξει να προβάλει τις διαφημίσεις σας στα άτομα που πληρούν αρχικά το πρώτο κριτήριο κι έπειτα το δεύτερο, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα διαγράμματα Venn.

Ποιο είναι το καλύτερο μέγεθος κοινού;

Γενικά, το καλύτερο μέγεθος κοινού για τις διαφημίσεις του Facebook είναι 1 με 2 εκατομμύρια άνθρωποι. Τα κοινά στις διαφημίσεις του Facebook μπορούν να είναι μεγάλα (πολλών εκατομμυρίων) ή μικρά (μερικών χιλιάδων). Αν δεν ορίσετε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά για το κοινό σας, η διαφήμιση θα προβάλλεται σε περισσότερους ανθρώπους. Αυτό όμως είναι ρίσκο γιατί έτσι μπορεί να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα σε διαφημίσεις που θα προβάλλονται σε ανθρώπους οι οποίοι δεν θα αγόραζαν ποτέ το προϊόν σας ή από την υπηρεσία σας. Τα μεγαλύτερα κοινά είναι καλύτερα για διαφημίσεις τύπου “Reach” ή “Brand Awareness”. Αντίστοιχα τα μικρότερα κοινά λειτουργούν καλύτερα σε διαφημίσεις τύπου “Conversions” ή ”Catalogue Sales”.

Επικοινωνήστε μαζί μας!

Αν έχετε απορίες μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, email, ή και με μια επίσκεψη στα γραφεία της The Ads για μια εκτενέστερη ενημέρωση πάνω στις διαφημίσεις του Facebook και πως μπορούμε να σας βοηθήσουμε να τις προβάλετε στο κατάλληλο κοινό. Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες της The Ads σχετικά με το Social Media Marketing. Ακολουθήστε μας στο Facebook και το Instagram για να μένετε ενημερωμένοι σχετικά με νέα του Digital Marketing.

 

Πηγές:

www.facebook.com/business

www.stryde.com