Η περίοδος της Black Friday αποτελεί την κορυφαία ευκαιρία του χρόνου για αύξηση των πωλήσεων και προσέλκυση νέων πελατών. Ωστόσο, για να εκμεταλλευτείτε πλήρως αυτές τις ημέρες, χρειάζεστε μια ισχυρή και καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Αν δεν έχετε αρχίσει ήδη την προετοιμασία, είναι η στιγμή να το κάνετε, για να φέρετε νέο κοινό στην ιστοσελίδα σας.

Δείτε παρακάτω τις 5 κορυφαίες στρατηγικές μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την κρίσιμη περίοδο και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

1. Σκεφτείτε ποιες θα είναι οι προσφορές σας.

Δημιουργήστε προσφορές για την προσέλκυση νέων πελατών, αλλά και την επιβράβευση των πιστών σας πελατών (“αποκλειστικά για εσάς”). Οι καταναλωτές για αυτές τις ημέρες περιμένουν κάποια super προσφορά, τύπου 1+1 δώρο ή μεγάλη έκπτωση -40% ή 50%. Ακόμη, δείτε για πόσο θα διαρκέσει η προσφορά, Black Friday & Cyber Monday, Black Week;

Η Black Friday πέρα από προσφορές είναι και μια καλή ευκαιρία να δείξετε τις γενικές σας παροχές στο eshop και να δημιουργήσετε πιστότητα στο brand σας.

2. Φέρτε κίνηση στη σελίδα και τα social media σας πριν τη Black Friday.

Μπορείτε να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο, να αναδείξετε τα οφέλη των προϊόντων και υπηρεσιών σας, να δημιουργήσετε short form videos που φέρνουν views, να κάνετε ενέργειες με influencers για να φέρετε νέο κοινό στα social media και τη σελίδα σας και να ρίξετε αρκετό διαφημιστικό budget.

Αυτές οι ενέργειες θα γεμίσουν με δεδομένα τον αλγόριθμο και έτσι θα μπορέσετε να διαφημίσετε τις προσφορές της Black Friday, σε στοχευμένο κοινό, το δικό σας κοινό.

3. Προετοιμάστε το E-shop σας.

Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι γρήγορη, φιλική προς τον χρήστη και εύκολη στην πλοήγηση. Προσθέστε δυνατότητες όπως οι λίστες επιθυμιών, η γρήγορη ολοκλήρωση της παραγγελίας και η δυνατότητα παρακολούθησης αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα κουπόνια σας είναι σε εφαρμογή, το checkout είναι εύκολο και υπάρχουν οι βέλτιστες δυνατότητες σε τρόπους πληρωμής και αποστολής για όλους! Ένα καλά δομημένο e-shop θα συμβάλει στην άμεση ολοκλήρωση των αγορών, μείωση των abandoned carts και θα προσφέρει στους πελάτες σας μια γενική θετική εμπειρία. Ακόμη, ένα ξεκάθαρο μήνυμα «Black Friday Offers -50%» που να είναι ορατό, μια εύκολη πλοήγηση στις προσφορές θα βοηθήσουν στην ολοκλήρωση των αγορών.

4. Αξιοποιήστε τα Social Media & τη διαφήμιση.

Τα social media είναι μια από τις λύσεις επικοινωνίας για την προώθηση των προϊόντων και των προσφορών σας. Κάντε ένα πλάνο από τώρα για δημοσιεύσεις και διαφημίσεις που θα στοχεύουν το κοινό σας κατά τη διάρκεια της Black Friday. Χρησιμοποιήστε βίντεο, εικόνες και stories, για να δείξετε τα προϊόντα σας και τις προσφορές. Οι οργανικές προβολές του περιεχομένου, θα πρέπει να συνδυαστούν με μια στοχευμένη στρατηγική διαφήμισης.  Καμπάνιες για αναγνωρισιμότητα των προσφορών, επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα και συγκεκριμένα στη Landing Page των Black Friday προσφορών είναι κάποιες από αυτές που σίγουρα πρέπει να εξετάσετε!

Για την Black Friday ωστόσο η στρατηγική των διαφημίσεων πρέπει να είναι πιο επιθετική με πωλησιακές διαφημίσεις σε νέο και remarketing κοινό. Στόχος μας οι πωλήσεις!

5. Επικοινωνήστε τις προσφορές σας στο κοινό με κάθε μέσο (360ο marketing).

Δημιουργήστε ένα newsletter, για να το στείλετε στους υπάρχοντες πελάτες σας. Το email marketing παραμένει ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για τη Black Friday. Δημιουργήστε προσωποποιημένες προσφορές, αντίστροφη μέτρηση στις προσφορές, για να ενισχύσετε την αίσθηση της επιτακτικότητας.

Ακόμη, το SMS και Viber marketing είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά εργαλεία για τη Black Friday, καθώς προσφέρουν άμεση και προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες σας. Μέσω αυτών των καναλιών, μπορείτε να προσεγγίσετε γρήγορα το κοινό σας με στοχευμένα μηνύματα που περιλαμβάνουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις.

Συμπεράσματα

Η Black Friday είναι μια μοναδική ευκαιρία για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, αλλά απαιτεί σωστό σχεδιασμό και προετοιμασία. Αξιοποιώντας αυτές τις πέντε στρατηγικές, θα μπορέσετε να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες, να τους δώσετε κίνητρα να αγοράσουν από εσάς και να ενισχύσετε την παρουσία σας στην αγορά.

Ξεκινήστε λοιπόν ΑΜΕΣΑ τον σχεδιασμό της δικής σας Black Friday καμπάνιας!

Η ομάδα της The Ads μπορεί να σας βοηθήσει!

Είστε έτοιμοι να σχεδιάσουμε μαζί το πλάνο σας;

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!