Οι αλλαγές στις επιχειρήσεις στην εποχή της κρίσης του COVID-19

Στα πλαίσια της νέας αυτής πρωτοφανούς κατάστασης από την εξάπλωση του ιού COVID-19, οι αλλαγές στις επιχειρήσεις είναι μεγάλες! Ολοένα και περισσότερες εταιρίες εργάζονται από το σπίτι, χρησιμοποιώντας λύσεις τεχνολογίας, για να επικοινωνούν με τους εργαζομένους, τους συνεργάτες και τους πελάτες τους! Άλλες εταιρίες δυστυχώς έχουν κλείσει με εντολή του κράτους. Αναγκαστικά λοιπόν έχει αλλάξει και η στρατηγική marketing που όλοι ακολουθούσαν.

Κάποιες εταιρίες έχουν διακόψει κάθε ενέργεια marketing ενώ κάποιες άλλες έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν την ίδια στρατηγική με χαμηλότερο budget. Τέλος, υπάρχουν κι αυτές που αποφάσισαν να κάνουν στροφή 180 μοιρών στην επικοινωνία τους με τους πελάτες και να αλλάξουν το ύφος των μηνυμάτων που εκπέμπουν.

Η σημασία των Social media για τους καταναλωτές

Πριν λίγο διάστημα σκεφτόμασταν πως μέσα από τα social media θα αυξήσουμε την αναγνωρισημότητα της επιχείρησής μας ή πως θα αυξήσουμε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Την περίοδο αυτή θα πρέπει να αναλογιστούμε την μεγαλύτερη σημασία που έχουν τα social media, πέρα από την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών. Σκεφτείτε! Πόσο χρόνο ξοδεύετε την περίοδο της καραντίνας στα Social media; Τώρα περισσότερο από κάθε άλλη φορά χρησιμοποιούμε τους λογαριασμούς μας για να επικοινωνήσουμε με τον έξω κόσμο, να ενημερωθούμε και να κρατήσουμε επαφή με τους αγαπημένους μας ανθρώπους.

Πώς λοιπόν πρέπει να αξιοποιήσει μια εταιρία τα Social Media αυτή την περίοδο; Είναι σωστό να σταματήσουμε κάθε ενέργεια ή συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο που λειτουργούσαμε πριν την κρίση;

Κρατάμε επαφή με το κοινό

Σαφώς δεν σταματάμε τις δημοσιεύσεις μας αφού τα Social Media αποτελούν τη σύνδεσή μας με το κοινό μας, τους πελάτες μας. Όμως, το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων πρέπει να αλλάξει. Προσαρμόστε τις στρατηγικές σας για προβολή και επικοινωνία προτείνοντας ιδέες για δημιουργική απασχόληση στο σπίτι ή βοηθώντας το κοινό μέσω μιας υπηρεσίας που μπορείτε να προσφέρετε δωρεάν. Έτσι θα καταφέρετε να παραμείνετε σε επαφή με το κοινό σας, χωρίς να τους δίνετε την εντύπωση ότι στόχος σας είναι το κέρδος.

Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα εστιατόριο που έχει κλείσει ή κάνει μόνο παραδόσεις κατ’ οίκον μπορείτε να αναρτήσετε κάποια videos μαγειρικής, δίνοντας tips και συνταγές για όλους αυτούς που μένουν σπίτι! Ακόμη, μπορείτε να τους επιβραβεύσετε με κουπόνια για τωρινή ή μελλοντική χρήση. Εάν έχετε ένα σαλόνι αισθητικής, μπορείτε να κάνετε ένα δωρεάν σεμινάριο μακιγιάζ με στόχο να αλληλεπιδράσετε με τις πελάτισσές σας και να δημιουργήσετε νέες για το μέλλον.

Σε κάθε περίπτωση, βοηθήστε το κοινό σας να μείνει σε επαφή μαζί σας αλληλεπιδρώντας μέσω των online chats, viber, messenger ή email δίνοντας τους απομακρυσμένα λύσεις.

Είναι σωστή η ψηφιακή σας παρουσία;

Πολλές φορές βλέπουμε ιστοσελίδες που δεν ανταποκρίνονται στο μέγεθος μιας εταιρίας ή στην ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει. Λοιπόν, τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία!

Είναι η ώρα να ασχοληθείτε με την ιστοσελίδα ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και τις σελίδες σας στα Social Media, ανανεώστε το περιεχόμενο και φροντίστε να δώσετε στο κοινό σας τη δυνατότητα να αγοράσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα online σε περίπτωση που το επιθυμούν.

Το κλειδί εδώ είναι να είμαστε προσεκτικοί και να μην το παρακάνουμε. Το μόνο σίγουρο είναι πως οι σχέσεις που δημιουργούνται με το κοινό την περίοδο αυτή είναι αρκετά σημαντικές.

Σύμφωνα και με το άρθρο “Adapting to More Digital and Social Ways of Being in a Time of Crisis” στο Hootsuite, οι καταναλωτές αναζητούν ψηφιακές λύσεις και αναμένουμε ότι όλο και περισσότερες μάρκες θα στραφούν σε ψηφιακούς μετασχηματισμούς τις επόμενες ημέρες και εβδομάδες.

Το κλειδί είναι να συνεχίσουμε να κρατάμε την ανθρώπινη επαφή μας με το κοινό με πιο ψηφιακά μέσα!

#μένουμεσπίτι, κρατάμε επαφή με το κοινό!

Ζητήστε τη συμβουλή μας για τη δική σας επιχείρηση εντελώς δωρεάν! Κλείστε ραντεβού στη σελίδα μας στο Facebook ή καλέστε μας στο 2311 822 941!