Με βάση την έρευνα στο DataReportal παρουσιάζονται βασικά στατιστικά στοιχεία που προσφέρουν μια εξαιρετική επισκόπηση της «ψηφιακής κατάστασης» στην Ελλάδα στις αρχές του 2025. Τα στοιχεία αυτά μας βοηθάνε να κατανοήσουμε πραγματικά πώς εξελίσσονται οι ψηφιακές τάσεις και συμπεριφορές στα social media στην Ελλάδα και φυσικά να αντιληφθούμε τη σημασία τους στην προβολή των brands στα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας με βάση τα κοινά-στόχο και το content.

Πληθυσμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Digital-data-2025-1

Τα στοιχεία δείχνουν ότι τον Ιανουάριο του 2025 υπήρχαν 7,32 εκατομμύρια ενεργά «προφίλ» χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα. Για να αντιληφθούμε καλύτερα αυτή την τιμή, αντιστοιχεί στο 73,5% του συνολικού πληθυσμού της Ελλάδας στις αρχές του 2025. Αναφορικά με τα δημογραφικά στοιχεία, δεδομένα από εργαλεία σχεδιασμού διαφημίσεων των κορυφαίων πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν ότι στις αρχές του 2025 υπήρχαν 6,60 εκατομμύρια χρήστες ηλικίας 18 ετών και άνω που χρησιμοποιούσαν μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, αριθμός που αντιστοιχούσε στο 79,0% του συνολικού πληθυσμού ηλικίας 18 ετών και άνω. Εκείνη την περίοδο, το 49,5% των «προφίλ» χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα αντιστοιχούσε σε γυναίκες, ενώ το 50,5% αντιστοιχούσε σε άνδρες.

Χρήστες στα Social Media στην Ελλάδα το 2025

Digital-data-2025-2
  • Χρήστες του Facebook στην Ελλάδα το 2025. Σύμφωνα με δεδομένα που δημοσιεύθηκαν στα εργαλεία διαφήμισης της Meta, το Facebook διέθετε 5,10 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα στις αρχές του 2025.
  • Χρήστες του Instagram στην Ελλάδα το 2025. Τα στοιχεία που έχουν δημοσιευθεί στα διαφημιστικά εργαλεία της Meta δείχνουν ότι το Instagram είχε 4,35 εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα στις αρχές του 2025.
  • Χρήστες του TikTok στην Ελλάδα το 2025. Τα δεδομένα που δημοσιεύθηκαν στα διαφημιστικά εργαλεία του TikTok υποδεικνύουν ότι το TikTok είχε 3,87 εκατομμύρια χρήστες ηλικίας 18 ετών και άνω στην Ελλάδα στις αρχές του 2025. Σημειώνεται ότι το TikTok επιτρέπει στους διαφημιστές να στοχεύουν χρήστες από 13 ετών και άνω μέσω των διαφημιστικών του εργαλείων, αλλά αυτά τα εργαλεία εμφανίζουν δεδομένα κοινού μόνο για χρήστες ηλικίας 18 ετών και άνω.

Πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

(ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου ηλικίας 16+ που χρησιμοποιούν κάθε πλατφόρμα κάθε μήνα)

Digital-data-2025-3

Αυτή η έρευνα παρουσιάζει τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, που χρησιμοποιούνται περισσότερο, με βάση την ενασχόληση των χρηστών του διαδικτύου άνω των 16 ετών. Δείχνει πώς διαμορφώνονται οι προτιμήσεις του κοινού και ποιοι είναι οι κορυφαίοι παίκτες στον ψηφιακό χώρο. Το Facebook παραμένει δυναμικά στην πρώτη θέση.

Αγαπημένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης

(ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου ηλικίας 16+ που δηλώνουν ότι η καθεμία αποτελεί την αγαπημένη τους πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης)

Digital-data-2025-4

Αυτή η ενότητα παρουσιάζει τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης που οι χρήστες του διαδικτύου ηλικίας 16+ επιλέγουν ως τις αγαπημένες τους. Αναδεικνύει πώς οι προτιμήσεις του κοινού διαμορφώνονται στον ψηφιακό χώρο και ποιοι παίκτες ξεχωρίζουν σε επίπεδο προσωπικής προτίμησης. Το Instagram δείχνει να έχει την πρώτη θέση ως το πιο αγαπημένο social media channel.

Εφαρμογές Κοινωνικής Δικτύωσης – Μέσος χρόνος ανά χρήστη

(Μέσος χρόνος τον μήνα που οι ενεργοί χρήστες αφιέρωσαν στη χρήση της εφαρμογής Android κάθε πλατφόρμας τον Νοέμβριο 2024)

Digital-data-2025-4

Τα συγκεκριμένα στοιχεία αποκαλύπτουν τον μέσο χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης σε μηνιαία βάση. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα τις συνήθειες χρήσης και τη θέση που έχουν αυτές οι πλατφόρμες στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. To Tik Tok βρίσκεται στην πρώτη θέση με τους χρήστες να περνούν τις περισσότερες ώρες σε μηνιαία βάση.

Κύρια κανάλια για διαδικτυακή έρευνα σχετικά με τα Brands

(Ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου ηλικίας 16+ που χρησιμοποιούν κάθε κανάλι ως κύρια πηγή πληροφόρησης όταν αναζητούν πληροφορίες για brands.)

Digital-data-2025-5

Αυτά τα δεδομένα παρέχουν μια εικόνα των δημοφιλέστερων καναλιών που οι καταναλωτές αξιοποιούν για να μάθουν περισσότερα σχετικά με διάφορες μάρκες. Παρουσιάζονται τα ποσοστά των χρηστών ηλικίας 16+ που επιλέγουν το κάθε κανάλι ως κύρια πηγή, αναδεικνύοντας ποιες πλατφόρμες επηρεάζουν περισσότερο την έρευνα και τις αγοραστικές αποφάσεις. Παρόλο που οι περισσότεροι ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης και σε reviews για τα προϊόντα & brands, την 3η θέση καταλαμβάνουν τα social media, που αποτελούν και αυτά πλέον ένα τρόπο αναζήτησης.

Είστε έτοιμοι να σχεδιάσουμε μαζί το digital marketing πλάνο σας;

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας παρακάτω και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!