Διαφημιστική στρατηγική για μικρές επιχειρήσεις το 2019.
Σχεδόν όλες οι μικρές επιχειρήσεις διαφημίζονται με κάποιο τρόπο. Παρόλο που τα ψηφιακά μέσα διαφήμισης είναι τα πιο δημοφιλή, οι παραδοσιακές διαφημίσεις όπως η τηλεόραση, το έντυπο και το ραδιόφωνο εξακολουθούν να είναι σημαντικές για τις μικρές επιχειρήσεις. Οι διαφημίσεις άλλωστε επηρεάζουν το 90% των ανθρώπων για να πραγματοποιήσουν μια αγορά, αλλά είναι η διαφήμιση μια στρατηγική που ωφελεί κυρίως τις μεγάλες επιχειρήσεις ή βοηθάει και τις μικρές;
Το Manifest εξέτασε 529 ιδιοκτήτες και διευθυντές μικρών επιχειρήσεων σε εταιρείες στις Η.Π.Α. σχετικά με τις διαφημιστικές τους συνήθειες, συμπεριλαμβανομένων των μέσων που χρησιμοποιούν και των σχεδίων τους για διαφήμιση το 2019.
Αυτό που προκύπτει μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να διαμορφώσουν τις διαφημιστικές στρατηγικές τους.
1. Σχεδόν όλες οι μικρές επιχειρήσεις διαφημίζουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους.
Όλες οι μικρές επιχειρήσεις διαφημίζουν με κάποιο μέσο.
Η διαφήμιση βοηθά τη γνωστοποίηση των μικρών επιχειρήσεων και προσεγγίζει πιθανούς πελάτες. Οι μικρές επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται την ευκαιρία να αναπτύξουν την πελατειακή τους βάση και να παραμείνουν ανταγωνιστικές τους μέσω της διαφήμισης. Άλλωστε αυτό που προκύπτει και από την έρευνα είναι πως οι καταναλωτές που συναντούν μια εταιρεία σε πολλαπλά μέσα είναι πιο πιθανό να θυμούνται την εταιρεία όταν παίρνουν αγοραστικές αποφάσεις.
87% των μικρών επιχειρήσεων διαφημίζουν με κάποιο τρόπο
2. Οι μικρές επιχειρήσεις που διαφημίζουν είναι πιο πιθανό να διαφημίζουν σε ψηφιακά μέσα.
Οι μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν περισσότερο ψηφιακά κανάλια διαφήμισης σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια. Οι μικρές επιχειρήσεις διαφημίζουν σε κοινωνικά μέσα ενημέρωσης (64%) και online (49%) έναντι παραδοσιακών μέσων όπως το έντυπο (36%) και η τηλεόραση (22%).
Οι μικρές επιχειρήσεις που διαθέτουν περιορισμένους πόρους χρησιμοποιούν την ψηφιακή διαφήμιση για να στοχεύσουν πελάτες που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρουν. Το Digital Marketing είναι μια φιλική στρατηγική σε σχέση με ένα χαμηλό προϋπολογισμό, καθώς διευκολύνει την στόχευση των πιο σχετικών με το θέμα κοινών-στόχων.
3. Οι μικρές επιχειρήσεις εξακολουθούν να διαφημίζουν σε παραδοσιακά μέσα: έντυπη διαφήμιση (36%), τηλεόραση (22%) και ραδιόφωνο (22%).
Παρόλο την ραγδαία ανάπτυξη των digital μέσων διαφήμισης, περισσότερο από το μισό (57%) των μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν παραδοσιακά μέσα διαφήμισης όπως η έντυπη διαφήμιση, η τηλεόραση, το ραδιόφωνο.
57% των μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν παραδοσιακή διαφήμιση
Αν και η διαφήμιση στο διαδίκτυο απαιτεί λιγότερες προσπάθειες και είναι πιο προσιτή, η παραδοσιακή διαφήμιση εξακολουθεί να είναι αποτελεσματική, επειδή είναι πιο αξιόπιστη. Ακόμη, στοχεύει σε αυτούς που δεν είναι online ή και αυτούς που δεν περνούν πολύ χρόνο online.
4. Η νέα γενιά στους οποίους ανήκουν μικρές επιχειρήσεις (95%) είναι πιο πιθανό να διαφημίσουν από εκείνες τις εταιρείες οι οποίες ανήκουν σε μεγαλύτερους.
Οι νεότερες γενιές τείνουν να δίνουν μεγαλύτερη αξία στη διαφήμιση. Οι νεότεροι αναγνωρίζουν ότι η διαφήμιση βοηθά την επιχείρησή τους να απευθυνθεί σε πιθανούς πελάτες γρήγορα και δημιουργεί γρήγορα αναγνωρισιμότητα στο brand τους.
5. Οι μικρές επιχειρήσεις που ανήκουν ή διοικούνται από νεότερους τείνουν να διαφημίζουν σε περισσότερα μέσα από ότι οι παλαιότερες γενιές.
Οι νεότεροι τείνουν να διαφημίζουν σε online μέσα, αλλά εξακολουθούν να δοκιμάζουν τα παραδοσιακά μέσα για να καθορίσουν ποιο είδος διαφήμισης είναι κατάλληλο για την επιχείρησή τους. Βλέπουν τη σημασία της διαφήμισης σε μια ποικιλία μέσων – τόσο παραδοσιακών όσο και ψηφιακών – και δεν φοβούνται να επενδύσουν χρήματα για να καθορίσουν ποιες λειτουργούν καλύτερα για την επιχείρησή τους.
6. Η διαφήμιση event-γεγονότων διαδίδει γρήγορα ένα brand
Η διαφήμιση ενός event βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του brand τους σε συγκεκριμένα κοινά-στόχους. Περισσότερο από το ένα τρίτο των μικρών επιχειρήσεων (34%) χρησιμοποιούν event advertising.
34% των μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν διαφήμιση event
7. Η διαφήμιση Facebook είναι ακόμη πολύ σημαντική για μικρές επιχειρήσεις
Το Facebook δεν φθίνει, αλλά αντιθέτως συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κανάλια διαφήμισης για τις μικρές επιχειρήσεις.
Το Facebook (86%) είναι το πιο δημοφιλές κανάλι κοινωνικών μέσων που χρησιμοποιούν οι μικρές επιχειρήσεις για τη διαφήμιση, ακολουθούν το YouTube (51%), το Instagram (47%) και το Twitter (41%).
8. Περισσότερο από το 50% των μικρών επιχειρήσεων επενδύουν στη διαφήμιση μέσω αναζήτησης στη Google.
Η αναζήτηση Google είναι το προτιμώμενο διαδικτυακό κανάλι διαφήμισης για τις μικρές επιχειρήσεις (53%). Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν επίσης διαφημιστικά μηνύματα – banner ads (37%), βίντεο ads (30%), Retargeted ads (28%), Influencers (24%) .
Εάν οι καταναλωτές θέλουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, είναι πιθανό να ξεκινήσουν την αναζήτησή τους στη Google. Οι μικρές επιχειρήσεις που διαφημίζουν στη Google έχουν περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσουν αυτούς τους πελάτες υψηλής μετατροπής. Είναι επίσης εύκολο για τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν την επιτυχία της διαφήμισης τους στη Google.
9. Οι μικρές επιχειρήσεις θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν μια ποικιλία μέσων διαφήμισης το 2019
Τα δύο τρίτα των μικρών επιχειρήσεων (67%) σχεδιάζουν να αρχίσουν να χρησιμοποιούν τουλάχιστον ένα νέο μέσο διαφήμισης το 2019.
Συγκεκριμένα, οι μικρές επιχειρήσεις σκέφτονται να αρχίσουν να χρησιμοποιούν τη διαφήμιση στο διαδίκτυο (17%), εκτύπωση (15%), διαφήμιση events (15%), ραδιόφωνο (14%), τηλεόραση (13%) και διαφημίσεις κοινωνικών μέσων (12%) το 2019.
Οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει πάντα να είναι διατεθειμένες να αλλάξουν τη διαφημιστική τους στρατηγική με βάση τα μέσα που είναι πιο πιθανό να προσεγγίσουν τους πελάτες τους.
10. Η διαφήμιση είναι σημαντική για τις μικρές επιχειρήσεις.
Παρόλο που οι μικρές επιχειρήσεις έχουν περιορισμένους πόρους, θα πρέπει να καταβάλουν προσπάθεια να διαφημίσουν.
Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις διαφημίζουν στο διαδίκτυο, η οποία είναι παράλληλα πιο οικονομική και αποδοτική και απαιτεί λιγότερο χρόνο και προσπάθεια από την παραδοσιακή διαφήμιση. Παραδοσιακά μέσα, ωστόσο, εξακολουθούν να είναι σημαντικά για την προσέγγιση των πελατών.
Τα 2/3 των μικρών επιχειρήσεων θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν ένα νέο μέσο διαφήμισης το 2019, δείχνοντας ότι πιστεύουν στη διαφήμιση. Είναι σημαντικό οι μικρές επιχειρήσεις να διαφημίζουν για να φτάσουν στους πελάτες και να επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς τους.
Πηγή : The Manifest 2019 Small Business Advertising Survey