Ενημερωθείτε για τα Google Analytics 4

Η Google, ο αμερικανικός αυτός κολοσσός, διαθέτει πάρα πολλά χρήσιμα εργαλεία και προγράμματα, πολλά εκ των οποίων χρησιμοποιούνται από εκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου σε καθημερινή βάση. Η εταιρεία έχει επενδύσει σε πάρα πολλούς τομείς του τεχνολογικού κόσμου δίνοντας μέχρι τώρα μεγάλη έμφαση στο software. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η μηχανή αναζήτησης Google, το πρόγραμμα περιήγησης Google Chrome, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Youtube και το Google Workspace.

Λόγω του ότι διαθέτει προγράμματα κι εργαλεία για σχεδόν κάθε είδους εργασία, η χρήση των υπηρεσιών της κρίνεται, θα μπορούσαμε να πούμε, απαραίτητη για όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως του μεγέθους τους. Ένα λοιπόν από τα σημαντικότερα εργαλεία – προγράμματα της Google που χρήζουν προσοχής από τις επιχειρήσεις, είναι το “Google Analytics”, του οποίου η νέα έκδοση, Google Analytics 4, ή πιο σύντομα GA4, θα κυκλοφορήσει σύντομα.

Από 1η Ιουλίου τα Google Analytics 4 αντικαθιστούν τα Universal

Πριν αναφερθούμε στην έλευση των Google Analytics 4, να ενημερώσουμε, για όσους δε γνωρίζουν ή για τον εκάστοτε λόγο δεν το έχουν χρησιμοποιήσει ακόμα, πως το Google Analytics συνιστά ουσιαστικά ένα πρόγραμμα που διατίθεται δωρεάν σε κάθε άτομο που έχει Google λογαριασμό, έτσι ώστε να το ενσωματώσει στον ιστότοπό του και να μπορέσει να συγκεντρώσει δεδομένα και να εξαγάγει στατιστικά για το πώς ανταποκρίνεται το website του. Προδήλως, αυτό για μια επιχείρηση είναι εξαιρετικά χρήσιμο,

Με το πρόγραμμα Analytics συγκεντρώνονται δεδομένα από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας – δυνητικούς πελάτες κι εξάγονται στατιστικά, με σκοπό ο εκάστοτε επιχειρηματίας να γνωρίζει μεταξύ άλλων ποια είναι η απήχηση που έχει το brand του, πόσος κόσμος επισκέπτεται την ιστοσελίδα του και πόσες πωλήσεις πραγματοποιεί online.

Όπως και κάθε άλλο εργαλείο/πρόγραμμα στον ψηφιακό – διαδικτυακό χώρο, έτσι και το Google Analytics επιδέχεται βελτιώσεις μέσω ενημερώσεων, προκειμένου να φέρει ορισμένες απαραίτητες διορθώσεις, αλλά και να εισαγάγει νέες λειτουργίες.

Το Universal Analytics λοιπόν, με την πλήρη άφιξη της νέας έκδοσης, Google Analytics 4, δε θα συγκεντρώνει δεδομένα κι εξού δε θα μπορεί να εμφανίζει στατιστικά για ημερομηνίες μετά την 1η Ιουλίου. Αυτό στο εξής θα γίνεται μόνο με το Google Analytics 4, το οποία μέχρι τώρα ήταν σε demo version. Σημειωτέον επίσης πως η νέα έκδοση συγκεντρώνει τα δεδομένα και από το web, αλλά και από το app στο ίδιο “property”.

Αν δεν έχετε εγκαταστήσει ακόμα το νέο πρόγραμμα Analytics στον ιστότοπό σας, επειδή δε γνωρίζετε πώς να το κάνετε, στη The Ads θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε και να σας παρέχουμε τις σωστές κατευθυντήριες, προκειμένου να ενσωματώσετε το Google Analytics 4 στην ιστοσελίδα σας και να μπορέσετε με την πάροδο του χρόνου να αντιληφθείτε αν είναι όντως αποτελεσματική για την επιχείρηση σας!