Δεν χρειάζεται να ξοδέψετε μια περιουσία για να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας, ώστε να είναι λειτουργική και να ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σας.  Από την άλλη πλευρά, μια ιστοσελίδα σε προσιτή τιμή δεν σημαίνει συμβιβασμό ή χαμηλότερη ποιότητα.

Για να είναι μια ιστοσελίδα αποτελεσματική θα πρέπει να ταιριάζει στις ανάγκες προβολής της επιχείρησης και τους στόχους που θέλει να εξυπηρετήσει.

Ποιος είναι ο σκοπός της ιστοσελίδας σας;

Οι ιστότοποι εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς:

  • Δημιουργία αναγνωρισιμότητας για τη μάρκα
  • Προβολή έργων της εταιρείας – portfolio
  • E-shop για πώληση προϊόντων και υπηρεσιών

Είναι σημαντικό να μελετήσουμε τη δομή της εταιρείας και τι θέλουμε η ιστοσελίδα να κάνει για εμάς. Πως η ιστοσελίδα θα μετατρέψει το κοινό σε αγοραστές;

Δεν πρέπει να σκέφτεστε μόνο το καλαίσθητο κομμάτι μια ιστοσελίδας, να έχει φοβερό design, αλλά πως θα εξυπηρετήσει το σκοπό σας.

Τι κάνει αποτελεσματική μια σελίδα;

Φανταστείτε να έχετε φτιάξει μια ιστοσελίδα, η οποία αργεί, δεν φορτώνουν οι εικόνες, ο πιθανός πελάτης δεν μπορεί εύκολα να βρει αυτό που ψάχνει, δεν υπάρχουν φόρμες επικοινωνίας.

Κατά το στάδιο της δημιουργίας της ιστοσελίδας πρέπει να έχουν τεθεί οι στόχοι και η σελίδα να είναι λειτουργική, εύκολη στην πλοήγηση, mobile friendly, να βοηθάει το χρήστη να βρει αυτό που ψάχνει, ώστε να οδηγηθεί γρήγορα στο στάδιο της αγοράς ή πληροφορίας.

Η έρευνα και η στρατηγική λοιπόν είναι πολύ σημαντική στο στάδιο χτισίματος μια ιστοσελίδας. Και αυτό γιατί ένας αποτελεσματικός δικτυακός τόπος έχει ένα στόχο: να σας φέρει κοντά στους πελάτες που θα κάνουν μια πώληση. Θα πρέπει να λειτουργεί πάντα 24 ώρες / 7 ημέρες και να δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες για την επιχείρησή σας.

Δείτε παρακάτω κάποια βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για την Κατασκευή μιας Ιστοσελίδας που να είναι αποτελεσματική για εσάς:

Πλάνο – Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας, το κατάλληλο ύφος του ιστότοπου και τους στόχους σας.

Μορφή – Σκεφτείτε πώς θα θέλατε να λειτουργεί ο ιστότοπός σας. Πιο συγκεκριμένα, ποια χαρακτηριστικά πρέπει να υπάρχουν στον ιστότοπό σας για να πετύχετε τους στόχους που θέτετε στην αρχή; Θέλετε πωλήσεις μέσω της ιστοσελίδας σας; Θα κάνετε e-shop; Θέλετε να δείξετε τα έργα που έχετε παράξει; Θα βάλετε portfolio; Θέλετε να έχετε επικοινωνία με πελάτες σας και μετά την πώληση; Θα βάλετε Φόρμα εγγραφής στο εταιρικό Newsletter;

Αισθητική – Ο τρόπος που η ιστοσελίδα σας φαίνεται είναι εξίσου σημαντική με αυτό που μπορεί να κάνει. Σκεφτείτε ποια χρώματα και εικόνες θέλετε στον ιστότοπό σας και πώς συγκρίνεται ο ιστότοπός σας με τους ανταγωνιστές σας. Σκεφτείτε ποιο είναι το κοινό σας, ποια χρώματα ταιριάζουν, χρησιμοποιήστε εικόνες, σωστό και κατάλληλο περιεχόμενο.

Πλοήγηση – Είναι σημαντικό να σχεδιάσετε πώς θέλετε το κοινό σας να κατευθύνεται μέσω του ιστότοπού σας. Με το να σκεφτείτε ποιες σελίδες χρειάζεστε και πώς θα πρέπει να σχεδιαστούν, θα εξασφαλίσετε μια καλή εμπειρία επισκεπτών.

Θέλετε να κατασκευάσετε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας; Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, καθώς με ένα σωστό πλάνο, στόχους, οργάνωση, σελίδα σας μπορεί να γίνει αποτελεσματική και να εξυπηρετεί στο 100% τους στόχους σας.

Μπορείτε να δείτε εδώ τη διαδικασία Κατασκευής Ιστοσελίδας της The Ads.